Thursday, August 22, 2013

For the first time, ME!

Astazi ceva s-a schimbat... nu pot inca sa imi dau seama ce, insa ceva nu mai e la fel... trebuie sa imi recunosc mie ca inca te mai iubesc, dar MA IUBESC MAI MULT PE MINE! Asta e! Mereu vei fi o persoana speciala, importanta in viata mea pentru ca, mai presus de faptul ca ai fost primul barbat din viata mea, tu m-ai invatat ce e iubirea! Acum realizez ca tu esti doar un capitol din viata mea, primul capitol de dragoste, dar nu ultimul! Imi fagaduiesc mie sa gasesc un barbat care sa imi aprecieze iubirea la adevarata ei valoare! Trebuie sa o fac pentru a-mi demonstra mie ca dragostea merita cu adevarat orice efort, dragostea adevarata merita tot! Iubirea adevarata nu face rau, nu doare, nu este egoista, nu provoaca rani! Toate astea demonstreaza ca nu m-ai iubit niciodata! Nu stiu inca cum voi face pentru ca a te uita pe tine este egal cu a-mi calca sufletul in picioare, dar nu poate sa doara mai mult ca atunci cand mi l-ai calcat tu in picioare! In momentul de fata eu sunt mai importanta! Va veni ziua cand te voi putea privi in ochi si iti voi putea spune "Iti multumesc pentru tot!". In acea zi voi putea spune ca te-am iubit odata, ai insemnat mult pentru mine, dar am avut norocul sa gasesc iubirea adevarata! Sper ca in acea zi si tu sa fii fericit pentru ca in ciuda a tot iti doresc tot binele din lume! Pentru mine asta este definitia iubirii adevarate: persoanei iubite ii vrei binele, indiferent ce s-ar intampla!

No comments: