Monday, June 17, 2013

05/10/2013

Cum ar fi daca ti-as scrie in fiecare zi? Trebuie sa fac acest lucru pentru ca inca nu iti pot da drumul...Nu stiu cum sa traiesc daca tu nu esti in viata mea (intr-un fel sau altul). Nu pot sa imi iau ramas-bun de la tine... nu inca... Ce mi-ai facut? Cum ai intrat in sufletul meu? Cateodata mi se pare ca au ramas atat de multe lucruri nespuse intre noi doi, dar ce am mai avea sa ne spunem? Tu ce ai mai avea sa imi spui? Sau ai mai vrea sa ma mai asculti? Simt un gol in stomac de fiecare data cand ma gandesc la tine... in acelasi timp ma lovesc mereu de aceeasi liniste dintotdeauna pe care nu am inteles-o vreodata... Am vorbit prima data intr-o zi de 9 iunie si ultima data intr-o zi de 9 mai.. ce curios... Aseara m-am mirat extrem de mult de faptul ca nu am putut sa iti spun ca te iubesc. Am incercat pana in ultimul moment. Asa mi-am dat seama cat de mult ma doare ca te iubesc si cat de frica imi este de suferinta!

No comments: