Friday, June 21, 2013

Ganduri..

De-a lungul vremii am vrut sa pastrez mesajele tale... acum imi dau seama ca am gresit pentru le-am pastrat... Dragostea mea sa stii ca ata din lume,iti doresc din tot sufletul sa fii fericita, sa ai tot ce e mai bun in viata, sa fii asa cum nimeni nu mai e ca tine, adica cea mai minunata si superba fata din lume, sa fii mereu in inima mea si sa nu mai iesi niciodata si... nu stiu ,,, orice dorinta sa ti se implineasca. Nu ma prea pricep la cuvinte dar iti doresc un sincer si calduros LA MULTI ANI! Sa traiesti cu numele, te pup dulce, te imbratisez calduros si te iubesc, asa cum te mai supar eu, dar tot te iubesc. Pentru ca pentru mine esti un ingeras, pentru ca ma simt minunat cu tine in orice moment ca esti sau nu langa mine ma sint fericit ca te-am cunoscut pentru ca esti deosebita, occidentala si ma faci sa ma simt iubit si sa te iubesc. Bate... o simt cum bate, o aud cum bate... si tot bate. Bate pentru tine... Pentru ca ea e doar a ta si in ea esti doar tu.. Si tot bate.. inima in mine gandidu-ma la tine.. si bate de parca ar vrea sa iasa si cu bratele ei sa te cuprinda sa te simta si sa te inchida in ea, pentru ca tu esti a ei si ea e doar a ta... INIMA.... daca nu ai fi tu, nu ar mai bate si s-ar duce inspre moarte... Te iubesc acum si toata viata mea te voi iubi. t pup ingeras si imi e dor de tine. Frumoase scrisori.. nu toate insa, dar m-au sagetat in inima majoritatea. Poate inca am sentimente si nu am sa o uit niciodata pe fata ce imi poarta camasa... Ai aparut in viata mea ca nu ma asteptam, m-ai facut sa simt fluturi in stomac cand ma saruti, m-ai facut sa simt ca traiesc cand te uiti la mine, ai trezit in mine sentimente de mult uitate, am vtrecut impreuna peste certuri si despartiri ceea ce ne-a unit mai mult, cuvintele palesc in fata iubirii ce ti-o port, cand nu sunt cu tine nu sunt eu, gandul imi este numai la tine si asta pentru ca TE IUBESC!

No comments: