Monday, June 17, 2013

Pain...lovely pain!

Citind ultimele randuri scrise am realizat ca desi imi este ingrozitor de frica de suferinta, in acelasi timp, as mai suferi inca un am dar sa stiu ca as mai putea simti fericirea de acum un an.. PUUUUI acum un an pe vremea asta eram cea mai fericita femeie, ai reusit sa ma faci sa simt fericirea la care am visat foarte multa vreme... momentele frumoase petrecute cu tine mi-au adus clipele de fericire mult dorite... ai reusit sa fii refugiul meu, oaza mea de liniste, pacea pe care am visat-o ani intregi... m-ai facut atat de fericita!!! Ce indragostita eram, credeam ca toata lumea e a mea... simteam ca in sfarsit mi-am gasit persoana... care sa scoata ce este mai bun in mine! Si pentru o perioada chiar am simtit ca am iubit si m-am simtit iubita... Ma intreb: oare nu merit mai mult de atat? Imi amintesc ca mergeam pe strada seara, vedeam indragostiti trecand pe langa mine si imi ziceam ca in sfarsit simt si eu... in sfarsit traiesc si eu... Oare tu ce ai simtit pentru mine? Oare totul a fost o iluzie? Si daca a fost asa de frumos, de ce acum doare atat de mult? Cateodata imi doresc sa imi smulgi inima si sa o tii la tine pentru ca oricum eu nu mai am ce sa fac cu ea... e a ta... Nici macar lacrimile nu ma mai ajuta... nimic nu mai functioneaza... totul doare!

No comments: